lørdag den 8. januar 2011

Harnas... (Noahs ark)

Efter en helt fantastisk tur fra cape town til vic falls er jeg nu ankommet til harnas.. paradis paa jord ! jeg er hver dag omringet af dyr fra morgen til aften og ikke hvilken som helst slags dyr, leoparder, geparder, bavianer, vaervet monkeys, lover, aesler you name it ! den forste uge har vaeret hektisk da vi kun har vaertet ca. 10 frivillige saa hver dag forbereder vi mad til alle dyrerne fodrer dem, rengorer deres bure og tager dem ud paa en gaatur.. JEg har varet ude at gaa med geparder og bavianer og vi har ogsaa haft nogle syge dyr som vi f.eks har skulle overvaage. En dag blev jeg sat til at kigge efter en love der ikke havde spist laenge jeg skulle sidde og se om han kom hen til det mad vi smed hen til ham, saa jeg sad under en busk midt ude i den afrikanske bush i 4 timer. Han kom desvaere ikke paa min vagt, men pigen der saa efter ham bagefter saa ham spise og det var helt fantastisk for det betod at vi ikke blev nod til at "darte" ham og sparede ham for en masse stress. Jeg overtog igaar ansvaret for de to mindste bavianer her elvis og loidi og bruger i ojeblikket en masse af min tid med at vaere sammen med dem saa de knytter sig til mig. Jeg har ogsaa vaeret ude og jage aesler som vi bruger til mad til alle rovdyrerne saa den forste uge har vaeret spaekket med en masse oplevelser, jeg kan slet ikke vente med at komme ind i de naeste 3 uger. Ville onske jeg kunne blive endnu laengere. Men maa indromme at jeg er begyndt at savne alle jer derhjemme. Vi har ikke rigtig nogle computerer her og min facebook er lukket ned, jeg laaner computerer fra andre frivillige naar jeg kan komme til det saa jeg kan tjekke min mail. Men i skal bare vide at alt er helt fantastisk hernede..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar