søndag den 21. november 2010

Spring og Rugby

Saa er det mandag igen, hvor tiden dog flyder.. Jeg kan huske sidst jeg sad her og skrev at der ikke var sket nogle dodsfald i denne uge men netop som vi gaar tilbage til trucken har millie haft ringet til rick og sagt at en af hangirafferne ogsaa var dod, men det vidste sig det ikke var loverne denne gang men muligvis en slange eller fordojelses problemer der tog en ende paa dens liv.. Men ellers er denne uge gaaet meget med at faa sendt baade melissa og sofie afsted, mandag floj melissa og torsdag tog sofie afsted, inden vi sendte hende afsted var vi en sidste tur ude at ride i arenaen, hvor vi for forste gang sprang, fed oplevelse.. Denne gang faldte jeg ogsaa af men klarede at lande paa benene, fremskridt. Eftersom jeg er den eneste studerende tilbage tager vi det lidt mere afslappet og undervisningen samt de forskellige opgaver tager vi lidt som det kommer ogsaa saa det passer med vejret. Vi har brugt de sidste mange dage paa at brush packe for at forhindre erosionen paa gaarden, mine fingre er blevet helt ru som en haanvaerkers af at flytte beton sten og grene. Men det hjaelper, rigtig meget. Vi har de sidste par dage faaet en del regn, det har hjulpet og graesset er begyndt at gro en masse, og det er faktisk det dagen mest gaar med, at haabe paa regn og snakke til graesset, jeg tror at jeg lige saa stille er ved at blive lige saa skor som millie og rick. I lordags var vi ude at se rugby igen, det er noget naesten alle gor hver lordag og faar en ol og noget godt mad. Paa lordag skal england spille mod syd afrika, det bliver en god aften og vi har faet en af deres veninde som er gravid til at kore os, og jeg maa sige at jeg ogsaa kom til at sidde og raabe med til sidste kamp.
Jeg har ellers ikke haft mulighed for at bruge min tlf de sidste par dage da jeg ikke har kunne oplade den, enten er det min oplader eller mobil der er gaaet i stykker, jeg prover at se om jeg kan faa den til at virke men ellers kan i kun faa fat paa mig via facebook eller mail, og jeg ved endnu ikke hvor tit vi kommer til en internet paa overland turen jeg skal paa naeste gang.
I morgen tager mille, rick og en af deres venner og jeg til kruger igen, en 2-dages tur hvor vi overnatter i parken, denne gang haaber jeg bare vi for set nogle store katte eller wild dogs..
Efter at de to andre piger er taget hjem har jeg flyttet over til ricks hytte der ligger lidt uden for campen, for naar man kan horer loverne hver nat er det dejligt ikke at vaere helt alene. Rick tager forresten ogsaa hjem til england paa mandag saa lordag er baade en rugby og farvel aften saa det skal nok blive sjovt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar